افزونه اتصال جوملا به اسکای روم توسط تیم Lmskaran ساخته و تست شده است. این افزونه قابلیت های مدیریتی اسکای روم را به صورت قابل توجهی ارتقا می دهد. چند ویژگی در افزونه اتصال جوملا به اسکای روم وجود دارد که حتی در پنل مدیریتی خود اسکای روم هم نیست. این ویژگی ها به صورت کلی در ادامه بیان شده است:

1- هزینه دار کردن یک یا چند جلسه با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین، (فعلا درگاه آنلاین زرین پال فعال است، در صورت نیاز به درگاه های دیگر برای شما باید به صورت اختصاصی نوشته شود)

به عنوان مثال شما می توانید یک دوره آموزشی از جلسات آموزشی زبان انگلیسی برگزار کنید و برای دو جلسه اول می خواهید کلاس شما رایگان باشد اما از جلسات بعد، کاربر ما به ازای هر جلسه یا ما به ازای کلیه جلسات هزینه تعیین شده توسط شما را پرداخت کند. این کار با ترکیب افزونه RSmembership و افزونه اتصال جوملا به اسکای روم قابل پیاده سازی هست. کلیه افزونه های لازم و درگاه پرداخت زرین پال صورت رایگان به همراه افزونه اتصال جوملا به اسکای روم قابل ارائه هست.

2-قابلیت ساخت کاربر به صورت انبوه با استفاده از بارگذاری فایل اکسل.

3- قابلیت ساخت، بروزرسانی و حذف کلاس ها به صورت انبوه با استفاده از فایل اکسل

4- تخصیص انبوه کاربران به یک کلاس

5- شرکت در کلاس به شرط کسب امتیاز لازم (با ترکیب افزونه های امتیاز دهی به کاربر مانند آلفا/آلتا یوزر پوینت و ... قابل انجام هست. به عنوان مثال در صورتی که فلان کتاب از فروشگاه سایت شما تهیه شده باشد امتیاز دریافت کند)

6- تغییر انبوه نقش کاربران

 و قابلیت ها و تنظیمات دیگری که به تدریج اضافه خواهد شد.

برای پاسخ به سوالات با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید یا در زیر همین نوشته، در قسمت نظرات، سوالات خود را قرار دهید.

در تلاشیم در آینده همانند افزونه اتصال مودل به اسکای روم، نسخه رایگان این افزونه نیز در همین سایت ارائه بشود.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟