ezgifcom gif maker

 همانطور که می دانید در مودل قابلیتی وجود دارد که شما می توانید درس را هزینه دار کنید. یعنی یک کاربر می تواند با پرداخت هزینه یک درس را به صورت کامل بخرد. اما این افزونه بر روی مودل شما نصب می شود و با استفاده از این افزونه می توانید کاری کنید که نقش student یا هر نقش تنظیم شده دیگر در درس شما، تا زمانی که پرداخت برای یک فعالیت یا منبع را انجام نداده است نتواند به آن دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال شما می توانید همه درس را با رایگان قرار بدهید و فقط برای دریافت گواهی نامه از مخاطب هزینه دریافت کنید. یا اینکه شما می توانید یک آزمون جبرانی قرار بدهید و آن را هزینه دار کنید به عنوان مثال آزمون اولیه در مودل را به گونه ای تنظیم کنید که فقط یک بار بتواند در آن آزمون شرکت کند و برای آزمون مجدد شرط محدود شدن دسترسی به شرط پرداخت توسط این پلاگین را تنظیم کنید. این افزونه علاوه بر ایجاد محدودیت دسترسی بر روی یک فعالیت یا منبع، می تواند بر روی یک موضوع (یا همان تاپیک یا section) محدودیت ایجاد کند و با این روش شما می توانید کلا برای دسترسی به چندین فعالیت و منبع را به شرط پرداخت یک هزینه برقرار کنید.

این افزونه در حال حاضر به درگاه پرداخت زرین پال متصل است در صورت نیاز می توانید برای اتصال به درگاه های بانک های دیگر درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا به صورت اختصاصی برای شما پیاده سازی شود.

برای دسترسی به این افزونه از طریق منوی محصولات اقدام کنید.

در صورت وجود سوال با پشتیبانی در منوی ارتباط با ما تماس بگیرید.

نظرات (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و وقت بخیر
آیا برای بانک مرکزی یا مثلا درگاه سداد هم افزونه دارید؟
با تشکر

مریم
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام. برای بانک های دیگر باید به صورت اختصاصی برای تان نوشته شود. تماس بگیرید و درخواست و مستندات بانک مربوطه را ارسال کنید تا بررسی شود.

Super user
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟